Bibliotecas PUCV
Nociones de los alumnos acerca de las progresiones aritméticas desde el enfoque de la teoría antropológica de lo didáctico
DSpace/Manakin Repository
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
DSpace Home
→
Colecciones Institucionales
→
Fondo de Tesis
→
Biblioteca de Matemática
→
Tesis
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Nociones de los alumnos acerca de las progresiones aritméticas desde el enfoque de la teoría antropológica de lo didáctico
Autor(es):
Oyarzo, Yasna
Colaborador(es):
Maturana, Isabel; Meneses, Héctor
Subject:
SERIES MATEMATICAS - SERIES NUMERICAS - PROGRESION ARITMETICA - SECUENCIAS MATEMATICAS
Description:
last modification
Licenciado en Educación
Profesor de Matemáticas
Show full item record
Files in this item
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Tesis
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
My Account
Login
Register