Bibliotecas PUCV
El concepto de Mínimo Común Múltiplo, y su tratamiento en los textos escolares basado en la teoría de la transposición didáctica
DSpace/Manakin Repository
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
DSpace Home
→
Colecciones Institucionales
→
Fondo de Tesis
→
Biblioteca de Matemática
→
Tesis
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
El concepto de Mínimo Común Múltiplo, y su tratamiento en los textos escolares basado en la teoría de la transposición didáctica
Autor(es):
La Rosa Tapia, Priscilla
Subject:
MINIMO COMUN MULTIPLO - ENSEÑANZA DE LAS MATEMATICAS - NUMEROS PRIMOS - Números naturales
Description:
last modification
Licenciado en Educación
Profesor de Matemáticas
Show full item record
Files in this item
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Tesis
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
My Account
Login
Register