Bibliotecas PUCV
Factores motivacionales que los profesores consideran más relevantes en el desempeño de la función docente sistemática
DSpace/Manakin Repository
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
DSpace Home
→
Colecciones Institucionales
→
Fondo de Tesis
→
Biblioteca de Filosofía y Educación
→
Tesis
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Factores motivacionales que los profesores consideran más relevantes en el desempeño de la función docente sistemática
Autor(es):
Césped Chaparro, Carlos Ignacio
Colaborador(es):
Clarke Vergara, Alex Oliver; Huenufil Frías, Víctor Ernesto; Muñoz Baquedano, Miguel Misael; Froemel Andrade, Juan Enrique
Subject:
Psicología educacional - Motivación - DOCENCIA - ROL DEL DOCENTE - Filosofía de la educación
Description:
last modification
Administrador Educacional
Show full item record
Files in this item
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Tesis
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
My Account
Login