Bibliotecas PUCV
Los estereotipos publicitarios telivisivos de género y la construcción de la imagen de hombre y mujer por parte de adolescentes
DSpace/Manakin Repository
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
DSpace Home
→
Colecciones Institucionales
→
Fondo de Tesis
→
Biblioteca Abierta de Curauma
→
Tesis
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Los estereotipos publicitarios telivisivos de género y la construcción de la imagen de hombre y mujer por parte de adolescentes
Autor(es):
Valencia Astorga, Viveca Alejandra
Colaborador(es):
Vivanco Carretero, Sandra Viviana; Calderón Alviña, Claudio Federico
Subject:
PUBLICIDAD - PUBLICIDAD TELEVISIVA - AGENCIAS DE PUBLICIDAD - PSICOLOGIA DE LA COMUNICACION - Comunicación - COMUNICACION DE MASAS - GENERO - Adolescentes
Description:
last modification
Periodista
Show full item record
Files in this item
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Tesis
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
By Type
My Account
Login
Register